Eerste dag - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Christa Steeg - WaarBenJij.nu Eerste dag - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Christa Steeg - WaarBenJij.nu

Eerste dag

Door: Cambridge2012

Blijf op de hoogte en volg Christa

20 Mei 2012 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Vannochtend om 4 uur opgestaan 5 uur vertrokken we ( jasper, jimmy en ik)naar calais om de boot van 11 uur te nemen, maar de reis ging sneller dan verwacht dus konden we al met de boot van 9 uur, kwamen ong. Om 10 uur (nederlandse tijd 11 uur) in engeland aan.

Eenmaal in engeland aan gekomen was t goed opletten omdat ze hier links rijden. En opletten bij oversteken, bochten en rotondes die zijn hier ook andersom!

Eerst zijn we naar canterbury gegaan daar btje rondgelopen en ergens koffie/chocomelk met gebak gegeten in echt zo'n brits tentje, ( levend standbeeld gezien;p)

Daarna rond half1naar cambridge, gingen over een tol weg maar omdat de engelse auto's t stuur rechts hebben, zat t hokje dus ookaan de rechter kant, dus als je alleen in de auto zit moet je heel ver rekken of uitstappen handig:p.

In cambridge waren we al vroeg dus zijn we eerst langs huis van gastgezin gereden, daarna naar school om te kijken hoe ik er moest komen en hoe t er uitzag. jasper en jim alvast ingecheckt in hotel en nog even cambridge ingegaan en toen was t tog echt tijd om naar homestay te gaan...

Er deed een vrouw open holly ze is echt super aardig en gastvrij, heb ook sleutel gekregen zodat ik in en uit t huis kan wanneer ik wil. In de informatie die ik vantevoren had gekregen stond ook dat ze een man had maar ze blijken dus gescheiden te zijn. Ze heeft me t huis laten zien en de beste weg om van huis naar school te gaan daarna hebben we wortelsoep met brood gegeten.

Een tijdje na t eten werd haar dochter kitty vorige week tien geworden door der vader thuis gebracht. Toen werd de sfeer een btje awkward/ lastig moment ze vroeg ook of ik t misschien fijn vond om mijn koffer alvast uit te gaan pakken(snap de hint) dus was naar mijn kamer gegaan, de dochter moest daarna gaan slapen. Ze gaan hier echt al vroeg naar bed!! Dochter iets van half 8 en zij 9 uur... Dus das wel vroeg en btje saai.

Heb foto's van bootreis enzo maar staan op mob. En lukt me niet op dit moment om ze over te zetten, dus die komen er nog aan.

Ga nu slapen 21.14 nl 22.14 ben benieuwd naar morgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Een reis met Study Travel

Recente Reisverslagen:

30 Mei 2012

elfde dag

30 Mei 2012

Tiende dag

28 Mei 2012

Negende dag

27 Mei 2012

Achste dag

26 Mei 2012

Zevende dag
Christa

Actief sinds 15 Mei 2012
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 6142

Voorgaande reizen:

20 Mei 2012 - 02 Juni 2012

Een reis met Study Travel

Landen bezocht: