elfde dag - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Christa Steeg - WaarBenJij.nu elfde dag - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Christa Steeg - WaarBenJij.nu

elfde dag

Door: Cambridge2012

Blijf op de hoogte en volg Christa

30 Mei 2012 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Had vandaag beetje moeite met opstaan, was nog moe van gister, maar nadat ik wakker was en had gedoucht was ik voor de rest van de dag had ik niet echt last van vermoeidheid.

Vandaag hadden degene die "ielts" test doen volgende week een oefen luistertoets, dus we waren tijdens de afternoon les maar met zijn 4en:P.

Na de les was er een activiteit scones leren maken er hadden zich maar 3 leerlingen voor opgegeven incl. ik. Het was leuk om te doen en heel makkelijk en snel ook. En wat ik eigenlijk niet had verwacht was dat t nog eens lkkr was ook! Had wat deeg geproefd, want cake deeg is altijd heel lkkr soms zelfs lekkerder dan de cake zelf, maar dit deeg smaakte eigenlijk naar niks... Toen ze uit de oven kwamen roken ze echt superlekker en je kan er verschillende dingen opdoen, maar wij hadden de traditionele clotted cream (weet niet of je t zo schrijft) en aardbeien jam gegeten. Na 2 zit je wel echt aardig vol, dus heb de rest mee naar huis genomen en de andere 2 wilde de cream niet dus die heb ik ook meegenomen.

De homestay moeder was er heel blij mee ze heeft echt wel 5 keer gezegd oh wat leuk bedankt en wat lekker. En het was ook heel toevallig want gister hadden we t over clotted cream en vandaag hadden we t dus voor de scones.

Voor ik naar huis was gegaan was ik eerst met elena langs mark en spencer gegaan om lunch voor morgen te halen, want eten in kantine is afentoe echt niet te kanen. Had vandaag fruitsalade en kwark was echt niet lekker. En m en s is volgens mij ook nog eens goedkoper.

Heb vanavond witte bonen in tomatensaus, gepofte aardappel, bloemkool en wortel gegeten, dus eingelijk een vegamaaltijd.

en als toetje scone's! ze vielen goed in de smaken de dochter vroeg zelfs verbaast' heb jij ze gemaakt', ze vond ze erg lekker. jeeh! :D

Daarna heb ik nog heel tijdje met die moeder gepraat over studenten enzo, want ik weet dat mijn gastgezin goed is want het is gecheckt maar voor haar is t telkens afwachten, want de studenten worden niet gecheckt.

  • 01 Juni 2012 - 06:32

    Bri:

    Ha Christa dus je wordt ook een super kok , : ) ik ben benieuwd wanneer wij dat mogen proeven.
    We kijken er naar uit !
    Het gaat echt snel he, van t weekend alweer huiswaarts.
    Geniet van je laatste daagjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Een reis met Study Travel

Recente Reisverslagen:

30 Mei 2012

elfde dag

30 Mei 2012

Tiende dag

28 Mei 2012

Negende dag

27 Mei 2012

Achste dag

26 Mei 2012

Zevende dag
Christa

Actief sinds 15 Mei 2012
Verslag gelezen: 1112
Totaal aantal bezoekers 6138

Voorgaande reizen:

20 Mei 2012 - 02 Juni 2012

Een reis met Study Travel

Landen bezocht: