Negende dag - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Christa Steeg - WaarBenJij.nu Negende dag - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Christa Steeg - WaarBenJij.nu

Negende dag

Door: Cambridge2012

Blijf op de hoogte en volg Christa

28 Mei 2012 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

nog maar 5 dagen!! :( en dan zit mijn engels cursus erop... het gaat echt super snel!! 2 weken is eigenlijk veelste kort.

maar goed. Ben vandaag naar school gegaan. Daarna langs de fietsenverhuurder had namelijk aan t begin gezegd dat ik de fiets vrijdag zou terug brengen, maar ga vrijdag op excursie naar ´elly` en weet dus niet of ik optijd terug ben, dus wilde t naar zaterdag ochtend verplaatsen.
Ik had verwacht dat die moeilijk zou gaan doen, want vorige had de leraar verteld dat zijn ketting eraf lag, hij heeft zo'n kast om zijn ketting zitten, dus ging naar deze fietsverhuurde toe om te vragen of die heel even voor 2 seconden zijn schoeven draaier mocht lenen en die zei gewoon glashard: nee, een stukje verderop zit er nog een ga daar maar vragen.
Maar gelukkig was de fietsverhuurder heel aardig hij zei ja tuurlijk is dat goed ik schrijf meteen op dat t zaterdag wordt,dus dat viel gelukkig mee.

Daarna ben ik naar mark en spencers gegaan om sandwich te halen voor de lunch voor morgen, want het eten in de kantine is niet altijd even lekker..

Toen ik naar huis terug fietsten zag het ernaaruit alsof het zou gaan stormen grote wolken veel wind, maar dat is allemaal overgewaaid.

heb vandaag kip met nasi, sla en pasta gegeten

  • 29 Mei 2012 - 19:55

    Paul:

    hoi Christa,

    Kreeg gisteren in 't park van Jasper de gegevens van je blog,
    gaaf die verslagen, ik heb ze nog niet allemaal gelezen maar heb wel al een indruk van je verblijf gekregen.
    De foto's allemaal even bekeken, geven een mooie indruk van de omgeving.
    Geniet van je laatste dagen Cambridge en daarna Londen.

    Groetjes Paul

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Een reis met Study Travel

Recente Reisverslagen:

30 Mei 2012

elfde dag

30 Mei 2012

Tiende dag

28 Mei 2012

Negende dag

27 Mei 2012

Achste dag

26 Mei 2012

Zevende dag
Christa

Actief sinds 15 Mei 2012
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 6139

Voorgaande reizen:

20 Mei 2012 - 02 Juni 2012

Een reis met Study Travel

Landen bezocht: