vijfde dag - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Christa Steeg - WaarBenJij.nu vijfde dag - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Christa Steeg - WaarBenJij.nu

vijfde dag

Door: Cambridge2012

Blijf op de hoogte en volg Christa

24 Mei 2012 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

vandaag was t erg lekker weer heel warm zelfs in de middag,

heb vandaag ontbeten, naar school gegaan. mijn grammatica is nog steeds niet zo goed, daarom heb ik bij de receptie een boek gekocht met oefeningen en uitleg. Niet wetend dat t boek 344 pagina's heeft! Dus als mijn grammatica na dit boek niet beetje beter is geworden dan weet k t ook niet meer:P

Er werd na de middag lessen, dus om half 4 in de school een filmmiddag georganiseerd dat is iedere donderdag vandaag was t de film"true grit "

Toen ik in t klaslokaal aankwamen waren we maar met zijn 4en (en weer was ik t enigste meisje) maar t was wel heel gezellig er was jus, koekjes en chips. En ik heb de film begrepen waar die over ging, dus dat is goed:D

daarna was t tijd om te gaan eten in homestay heb pastei (specialiteit uit cornwell) en bloemkool met broccoli en aardappels gegeten.

En daarna heb ik met dochter kitty op de trampoline gesprongen dat vond ze leuk want doordat ik ook sprong ging zij hoger:P ze hebben echt een hele grote trampoline! die had ze voor der verjaardag gekregen. En daarna ben ik mijn grammar gaan bestuderen..

en straksslapen

  • 24 Mei 2012 - 20:59

    Jappie:

    Was hier ook erg warm. En vanavond in brussel was er een stortbui moest toen uitstappen voor een klant dacht nu wordt ik behoorlijk nat maar was zo warm dat het terplekke droogte. Ben net terug en ga nu snel auto wassen voor morgen en dan snel naar huis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Cambridge

Een reis met Study Travel

Recente Reisverslagen:

30 Mei 2012

elfde dag

30 Mei 2012

Tiende dag

28 Mei 2012

Negende dag

27 Mei 2012

Achste dag

26 Mei 2012

Zevende dag
Christa

Actief sinds 15 Mei 2012
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 6148

Voorgaande reizen:

20 Mei 2012 - 02 Juni 2012

Een reis met Study Travel

Landen bezocht: